Thursday, January 2, 2014

............

Assalamualaikum,

Hye oolllssss...hmmm...x taw nk wat tajuk pe..tp ada je benda aku nk ngomelkan...nk kongsi..kdg2 apa yg aku kongsi kt sini,aku x kongsikn ngn sape2 yg dkt ngn aku..tajuk pn x taw nk letak ape...

Since tahun baru...2014..counting da days of my bufday...9 hari je lg...ooohhhhmmmmmmmmgggggg!!!!!....3 series...!!!!!!!!!

Done!!!!!!umur aku da nk masuk 30...????mcm x cye...blh x klo azam aku tahun 2014 ialah nk kawin???hmmmm...blh capai ke?calon?adehhh!!!!kena usaha lebey la..bg aku,klo kawin simple2 je..x nk wat besar2 smpi berabis...lain la klo dpt laki kaya...blh la support top to toe kn..

Bila tgk kwn2 ngn pasangan masing2...ada anak...T_T sabarlah duhai hati...Allah mengujimu dengan bermacam2 cara..sabar...dan terus bersabar..perlu jadi muslimah yg lebey baik...moga2 tahun baru ini lebey baik dari sebelumnya...sentiasa berprasangka baik..jgn berdendam..maafkan sme org yg pnah wat salah pd kita..doakn kebahagiaan mereka...In syaa Allah mereka akan doakan yg baik2 juga...Amin ;)

Tb2 tringat kt WKB 2410...memories remain...da hampir 5 tahun berlalu...

"menyesal tiada guna..ur own faults n bare with it..doakan yg terbaik.."

No comments:

Post a Comment