Wednesday, August 22, 2012

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Assalamualaikum,

Hari ni ari raya yg ke 4 da..
Caner raya korng??
Ok x?
Raya aku ok2 jek..
Malas nk cite2 byk..tgk gambar jer ekk..peace @-@!

Raya 2010..x cukup sorng..Aisyah Humaira..he3..


P raya umah chik aku..korng tgk la die serve ape..ha3


BAS 8931..moto arwah che' aku..hu3..
 
Juadah raya tahun ni...nasi dagang lauk ayam gulai,udang gulai,ikan aya@tongkol..nasi impit..rendang ayam..kuah kacang..

Chik sku tgh menjamu selera...he2..


Edisi beraya ke emak susuan aku..Mok Noh..Jiran chik aku n jiran aku gak..

Posing dlu..hehehe

Raya umah Mek plak..dok atas jemoghe jah..he2..panas dok atas umah..hu3..

Okeh ini la sedikit sebanyak pasal raya aku..
Nak marah gak ni..line x ok bila ujan..hu3..
Nak bim dlu..Nite..@-@!

No comments:

Post a Comment