Friday, April 1, 2011

Aku Senyap

Assalamualaikum,


Da kat sebulan da aku terminate Bband aku...dats why aku senyap je dari dunia blog ni...on9 pn kt scul jek...klo ada masa free la kan..klo x aku mmg x on9 la...huhuhu


Malam ni aku akan balik kg...kak long aku ajak balik...nak settle masalah family aku...hmmm...ntah la...dari dulu smpi skunk x settle2 pun...kesian kak ngah aku...nak wat mcmn..dia "istimewa"..kak long aku nak settle kan cpt2...


Ktorng yang dok jauh plak yg rasa beban masalahnye...malam ni aku,abang aku,kak long aku n zulaikha je balik kg...bertolak malam...harap2 perjalanan kami selamat sampai n balik...naik cuti hujung minggu ni aku akan bz...sgt2 bz...banyak tanggungjawab kat skolah ni...


Tapi nampak seperti ada rezeki masuk..aku menggantikan kawan aku tuisyen kat skolah...bayaran boleh tahan...RM30 sejam...2 jam sehari...2 kali seminggu...kawan aku tue tgh mengandung...tapi die ada alahan waktu malam...so,aku pn gantikan die...ngajar Sains tahun 4..ok la...its fun..


Aku da banyak cite merapu lam ni...da campur aduk cite la plak...uhuhu...k la...nk kna out sbb da nak masa...hehehe...nak lunch sblm mula bertugas...hehehe...see again...hehehe

No comments:

Post a Comment